Dramaticky fialové video k rebrandingu na PohlCon můžete vidět zde:
Sedmý ročník, konající se na osvědčené základně lukostřeleckého klubu, opět otevřel příjemný prostor pro pracovní i debatní čas, proložený sportovním kláním ve střelbě z luku a foukaček. Závěr patřil jako vždy tradičnímu opékání „masáčků“ a nekončícím diskusím na statická i nestatická témata.
Sedmkrát stejně, a přesto sedmkrát jinak ukazuje, že osobní setkávání nepřestává bavit a lidé ho potřebují. A proč se spokojení účastníci, projektanti a statici, každoročně vracejí? Mezi nejčastější důvody uvádějí veskrze pozitivní přátelskou atmosféru a neformální tříbení názorů na rezonující témata – dopady tržních okolností na svou práci. Další zajímavostí je, že byť drtivá většina sahá po luku jen jednou ročně, právě na této společné akci, jejich výsledky v lukostřelbě se zlepšují. Kouzlo?
Je zcela logické, že z oborového setkání si chcete odnést doplněk svého vidění stavebního trhu a konfrontovat své názory s oponenty. A že se statici nebojí odlišného názoru, je bez pochyb. Ředitel PohlCon Česká republika, s.r.o., Ing. Michal Voplakal si letos z luku nevystřelil ani jednou. Byl účastníkem formální i neformální technické a byznysové debaty od počátku do konce. Dlouhodobě je jeho cílem nalezení cesty ke lepší připravenosti projektů a vzdělávání odborné obce. Je ochoten tomu věnovat čas, kreativitu i trpělivost. Není tajemstvím, že (cenové) zápolení je sice zdravé, ale může mít i důsledky, které dobré nejsou. Proto je důležité zavádět chytré a certifikované produktové i projektové inovace, zachovávat profesní čest, vysokou úroveň práce a v neposlední řadě umět tyto hodnoty prodat investorům.